thuis aan het werk - week 2

Julie weet al goed hoeveel een kg nu precies weegt. Ze vond ook heel wat dingen die meer of minder wegen!



Stan werkt aan zijn eigen bureau, met een plantje en een drankje!


Julie profiteert tussen het werken door ook nog van het zonnetje en het buiten spelen in de tuin . Groot gelijk, Julie!




Ik ontving ook volgende leuke verhaaltjes:

Ik ben mona en ik vind een vlinder leuk  .
Ik ben geen jongen hoor. En ik hou ook 
van  een  wortel dat is heerlijk. Soms help
Ik in de keuken.en soms koop ik bloemen met 
Papa. In ons huis hebben we een nieuwe 
Sleutel. 



Dag Juf,

mijn verhaaltje :

de moeder snijd een wortel en staat in de keuken. de jongen wil naar de keuken maar is de sleutel vergeten. hij zit nu in de tuin en ziet een mooie vlinder tussen de bloemen.

ik heb dit zelf getypt.

groetjes léon


Flink geschreven en getypt!


Daan waagde zich dan weer aan het zoeken van verschillende soorten hoeken. Hij vond er van elke soort 1! Super goed gedaan, Daan, en helemaal juist!




Reacties